خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/28 - 08:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
ایری در رابطه با برگزاری دهمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان:

ضرورت ثبت نام جامعه نظام مهندسی برای شرکت در انتخابات سازمان/ 570 هزار مهندس امکان شرکت در انتخابات را دارند

سخنگوی کمیسیون عمران با اشاره به امکان شرکت 570 هزار مهندس در انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت:تنها افرادی می‌توانند رای بدهند که در مهلت معین، نام نویسی کرده باشد. هم اکنون حدود 190 هزار مهندس برای شرکت در این انتخابات نام‌نویسی کردند و از سایر مهندسان عضو نظام مهندسی درخواست داریم برای شرکت در این انتخابات ثبت نام کنند.

عبدالجلال ایری در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با برگزاری دهمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: در راستای نظارت اعضای کمیسیون عمران بر روند برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان، روز گذشته به همراه " صدیف بدری" با حضور در محل این سازمان با مسئولان مربوطه نشستی برگزار و ابعاد این انتخابات را مورد بررسی قرار دادیم.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: در این دوره از انتخابات نظام مهندسی شاهد کاهش تعداد کاندیداها هستیم و بیشترین حضور کاندیداها در شهرهایی نظیر تهران، خراسان و البرز و عمدتا در رشته های معماری، عمران و برق بوده است.

این نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: تاخیر برخی از استان‌ها در جمع بندی نهایی اسامی کاندیداها به دلیل این بوده که دستگاه‌ها نظارتی استعلام‌های مربوطه ارسال نکرده بودند که امیداریم با این کار با سرعت بیشتری انجام شود.

وی ادامه داد: دهمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان طی چهار روز از دهم مهرماه الی 14 مهرماه با زمان بندی مشخص در تمام استان‌های کشور برگزار می‌شود. در این دوره امنیت برگزاری انتخابات افزایش پیدا کرده و هر فرد واجد شرایط تنها باید گوشی و یک کد ملی امکان رای دادن دارد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: حدود 570 هزار مهندس امکان شرکت در انتخابات را دارند اما مطابق با قانون تنها افرادی می‌توانند رای بدهند که در مهلت معین، نام نویسی کرده باشد. هم اکنون حدود 190 هزار مهندس برای شرکت در این انتخابات نام‌نویسی کردند. از سایر مهندسان عضو نظام مهندسی و واجد شرایط درخواست داریم برای شرکت در این انتخابات و استفاده از حق قانونی خود نام‌نویسی را انجام دهند تا انتخابات پرشوری برگزار شود.

پایان پیام

  • کد خبر : 383611
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار